Aankoopdienst en contractbeheer

De dienst aankoop en contractbeheer staat in voor:

  • het voeren van overheidsopdrachten
  • aankopen van verschillende soorten productgroepen
  • het opvolgen van alle contracten binnen gemeente en OCMW.

Zij zijn de contactpersoon bij de verzekering en volgen de (materiële) verzekeringsdossiers op.

Verder werken ze mee aan preventie, onder meer via de interne preventie-adviseur, volgen ze het preventief onderhoud van gebouwen en de keuring van installaties op. Ook werken ze aan het beheer van het patrimonium.

OPGELET! Aangepaste dienstverlening van gemeente & OCMW: sluiting van alle gemeentelijke gebouwen

Heb je een dringende vraag? Maak dan een telefonische afspraak. Stel zoveel mogelijk niet-dringende vragen uit en maak gebruik van het digitaal loket: https://www.opwijk.be/formulieren

Alle diensten blijven telefonisch bereikbaar.

Deze maatregelen zijn geldig vanaf dinsdag 16 maart tot en met zaterdag 4 april 2020.


Waar kan je ons bereiken?