Aankoopdienst en contractbeheer

De dienst aankoop en contractbeheer staat in voor:

  • het voeren van overheidsopdrachten
  • aankopen van verschillende soorten productgroepen
  • het opvolgen van alle contracten binnen gemeente en OCMW.

Zij zijn de contactpersoon bij de verzekering en volgen de (materiële) verzekeringsdossiers op.

Verder werken ze mee aan preventie, onder meer via de interne preventie-adviseur, volgen ze het preventief onderhoud van gebouwen en de keuring van installaties op. Ook werken ze aan het beheer van het patrimonium.

DIENSTVERLENING ENKEL OP AFSPRAAK

In de huidige fase van de afbouwstrategie van de coronamaatregelen, blijft de gemeentelijke dienstverlening beperkt.

Om de bezoekers en medewerkers optimaal te beschermen, werken alle gemeentelijke en OCMW-diensten  ENKEL OP AFSPRAAK.

Een afspraak maken kan telefonisch. We helpen je graag verder!

Aan ons e-loket hoeft niemand een masker te dragen en staan er geen wachtrijen. Je vindt er heel wat informatie en kan er verschillende documenten aanvragen: https://www.opwijk.be/formulieren

Openingsuren

Maandagvan 09:00 tot 12:00
Dinsdagvan 09:00 tot 12:00, van 13:30 tot 16:00, van 18:00 tot 20:00
Woensdagvan 09:00 tot 12:00
Donderdagvan 09:00 tot 12:00
Vrijdagvan 09:00 tot 12:00
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten
Maandag 29-11-2021van 09:00 tot 12:00
Dinsdag 30-11-2021van 09:00 tot 12:00, van 13:30 tot 16:00, van 18:00 tot 20:00
Woensdag 1-12-2021van 09:00 tot 12:00
Donderdag 2-12-2021van 09:00 tot 12:00
Vrijdag 3-12-2021van 09:00 tot 12:00
Zaterdag 4-12-2021gesloten
Zondag 5-12-2021gesloten
laden

Sluitingsdagen

Kerstmiszaterdag 25 december 2021
Tweede kerstdagzondag 26 december 2021
Nieuwjaarsdagzaterdag 1 januari 2022
Tweede nieuwjaarsdagzondag 2 januari 2022

Waar kan je ons bereiken?