- De overeenkomst tussen Lokaal bestuur Opwijk en de klant komt tot stand van zodra de klant het reservatieproces volledig heeft doorlopen en vanwege GC Hof ten Hemelrijk een e-mailbevestiging heeft ontvangen van de door hem/haar verrichte reservatie. De reservatie is pas gegarandeerd als de bestelling bevestigd is.
- De tickets worden pas afgeleverd na ontvangst van de correcte betaling.
- De tickets kunnen betaald worden via bancontact, overschrijving, Payconiq of cash.
- Koop je online, dan ontvang je jouw ticket per mail. Je kan deze dan downloaden op je smartphone en/of in je Wallet-app bewaren.
- Wil je graag nog een ticket aankopen voor de voorstelling de dag zelf? De balie is geopend één uur voor de start van de voorstelling en sluit zodra de voorstelling gestart is.
- Niet-betaalde tickets (enkel bij keuze: betalen aan balie) blijven tot uiterlijk een half uur vóór de voorstelling ter beschikking, nadien kunnen ze doorverkocht worden.
- Bij uitverkochte voorstellingen kan je je online registreren op een wachtlijst. Indien er reservaties worden geannuleerd, bieden we de tickets aan de mensen op de wachtlijst aan.
- Betaalde tickets worden door ons niet teruggenomen, noch terugbetaald, doorverkocht of geruild.
- Bij de online aankoop van een ticket aan een kortingstarief waar je geen recht op hebt, zal gevraagd worden om het verschil bij te passen aan ons onthaal. Zonder bijbetaling kan je het evenement niet bijwonen.
- Gelieve de minimumleeftijd van elke voorstelling te respecteren.
- Kortingen zijn niet-cumuleerbaar (als je recht hebt op meerdere kortingen, dan maak je best gebruik van de meest voordelige).
- Enkel het ticket is een betalingsbewijs, een overschrijvingsbewijs wordt niet aanvaard.
- We willen onze voorstellingen stipt laten beginnen. Zodra de voorstelling gestart is, krijg je in principe geen toegang meer tot de zaal. Bij uitzondering kunnen we toegang verlenen tijdens pauzes, je volgt in dat geval de aanwijzingen van onze medewerkers. Je gereserveerde plaats is dan niet meer gegarandeerd. Laatkomers hebben geen recht op terugbetaling of een andere compensatie.
- Betaalde tickets worden noch omgewisseld, noch terugbetaald, behoudens annulering of uitstel van de voorstelling.
- Bij annulering of uitstel van de voorstelling, krijgt de klant de keuze tussen omboeking naar uitgestelde datum of terugbetaling.
- Lokaal bestuur Opwijk is niet verantwoordelijk voor wijzigingen van plaats, prijs of datum, noch voor de annulatie van een voorstelling of cursus.
- De klant gaat uitdrukkelijk akkoord om correcte, accurate, actuele en volledige informatie over zichzelf te verstrekken zoals gevraagd tijdens het registratieproces. Vrijetijd Opwijk behoudt zich het recht om, wanneer zij redelijke vermoedens heeft dat de verstrekte informatie onjuist, onvolledig of voorbijgestreefd is, de gevraagde verrichting te schorsen of te weigeren.
- De persoonsgegevens (adres, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum) kunnen bewaard worden om de goede werking van de diensten te kunnen garanderen. Zij kunnen tevens worden gebruikt door Lokaal bestuur Opwijk voor marketingdoeleinden. Elke klant die zijn identiteit bewijst, is gerechtigd om toegang te krijgen tot zijn persoonsgegevens en om verbeteringen hieraan aan te brengen.
- Deze verkoopsvoorwaarden (en eventuele betwistingen dienaangaande) worden uitsluitend beheerst door Belgisch recht. Eventuele geschillen betreffende deze algemene voorwaarden zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank conform de bepalingen uit het Gerechtelijk Wetboek.
- De koper erkent kennis te hebben genomen van de verkoopsvoorwaarden en verklaart zich hierbij akkoord. Deze akkoordverklaring wordt bevestigd door de betaling van de reservering.