Communicatie

We informeren onze burgers via de verschillende communicatiekanalen:

  • de gemeentelijke website
  • het tweemaandelijks infoblad OpwijkInfo
  • wekelijkse publicatie in 't Opwijks Leven
  • de digitale infoborden (staan op 4 locaties in onze gemeente: Opwijk-centrum, Nijverseel, Droeshout en Mazenzele)
  • berichtgeving via onze (regionale) perscontacten d.m.v. persmededelingen
  • drukwerk (brochures, folders, affiches, ...)
  • ...

Volgende zaken behoren eveneens tot het takenpakket van de communicatiedienst:

  • klachtenmanagement
  • opvolgen en behandelen aanvragen Openbaarheid van Bestuur
  • opvolgen en behandelen taalklachten
  • opmaak personeelsbrief
  • ...

OPGELET! Aangepaste dienstverlening van gemeente & OCMW: sluiting van alle gemeentelijke gebouwen

Heb je een dringende vraag? Maak dan een telefonische afspraak. Stel zoveel mogelijk niet-dringende vragen uit en maak gebruik van het digitaal loket: https://www.opwijk.be/formulieren

Alle diensten blijven telefonisch bereikbaar.

Deze maatregelen zijn geldig vanaf dinsdag 16 maart tot en met zaterdag 4 april 2020.


Waar kan je ons bereiken?