Personeelszaken

Wij staan in voor het personeelsbeleid en het personeelsbeheer binnen het gemeentebestuur. Dit gaat van aanwerving, benoeming, bevordering tot ontslag of pensionering.

Wij staan in voor de berekening van de weddes, het bijhouden van de personeelsdossiers, het bijhouden van evaluaties en vorming, enz. Wij houden ook de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement up-to-date.

Je kan bij ons terecht voor informatie betreffende de lopende vacatures en spontane sollicitaties. Kandidaat jobstudenten kunnen ons eveneens contacteren voor meer informatie.

OPGELET! Aangepaste dienstverlening van gemeente & OCMW: sluiting van alle gemeentelijke gebouwen

Heb je een dringende vraag? Maak dan een telefonische afspraak. Stel zoveel mogelijk niet-dringende vragen uit en maak gebruik van het digitaal loket: https://www.opwijk.be/formulieren

Alle diensten blijven telefonisch bereikbaar.

Deze maatregelen zijn geldig vanaf dinsdag 16 maart tot en met zaterdag 4 april 2020.


Waar kan je ons bereiken?